Platba, doprava a vrácení

Platba, doprava a vrácení

Pokud si chcete koupit jakékoliv zboží z naší nabídky:

  • Můžete si objednat Vámi vybrané zboží kliknutím na  "Přidat do košíku" a dokončit objednávku vyplněním všech údajů v nákupním košíku
  • nebo nám napište s pomocí formuláře v sekci  "Kontakty", uveďte svoje telefonní číslo a platformu, přes kterou Vás můžeme kontaktovat (Viber, Telegram, Whatsapp)

Doručování objednávek probíhá jedním z Vámi zvolených způsobů: Česká pošta, PPL, GLS, Zásilkovna, WE|DO. Dopravu hradí kupující v souladu s tarify zásilkové služby.
Platba:

  • platební karta
  • platba převodem na bankovní účet
  • platba na dobírku

Vrácení / výměna zboží je možná do 14 dnů za předpokladu, že zboží nebylo používáno a byla zachována jeho prezentace a originální balení, v tomto případě nese náklady na dopravu kupující. Zpáteční adresa - Shipmall s.r.o., Vrchlického 323, 517 21 Týniště nad Orlicí, ČR, tel.  +420 731 450 400. Položka vybraná kupujícím k výměně bude odeslána do tří pracovních dnů od našeho obdržení vrácené položky.

K vrácení peněz za zboží dochází poté, co zboží obdržíme do 14 pracovních dnů na bankovní kartu kupujícího. Všechny produkty nabízené v našem obchodě jsou nové, zabalené v originálním balení a mají záruku výrobce.

Stáhněte si formulář pro vrácení 

Vyplňte online formulár na vrátenie

Prodejna Ortek je povinna dodat zboží bez fyzických a právních vad a odpovídá kupujícím za vady zboží za podmínek stanovených v ustanoveních § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů